Ne stim de mici. Am impartit si bune si rele. Desi timpul si viata ne-au cam despartit, eu inca o consider prietena mea cea mai buna. Uneori imi lipseste. Imi aduc aminte de timpul petrecut impreuna, de ideile noastre trasnite. Ma cuprinde nostalgia. Rememorez plimbarile noastre lungi de la un cap la altul al orasului si zambesc. “Serile fetelor” erau mereu prilej de rasete si buna dispozitie. Iti mai amintesti, draga mea ArNuNbAi, de investigatiile pe care le faceam in legatura cu cine stie ce “problema cruciala” si de “calculele de Einstein”? Drumul spre liceu dimineata, (cand ma astepta rabdatoare pentru ca eu intarziam mai mereu) banca noastra din parc pe care am scris cu oja, sandvisurile cu branza facute cu aparatul ei, toate astea (plus altele) sunt franturi din viata noastra, emotii pastrate intr-un coltisor din suflet.

Mi-aduc aminte cat de mult am cautat cadoul ei de majorat. Aveam emotii mari, ii stiam gusturile dar mi-era frica sa nu dau gres tocmai in acest moment foarte important din viata ei. Ii plac bijuteriile, cu asta n-aveam cum sa gresesc. Remarcase intr-una din plimbarile noastre un pandantiv cu pietricele foarte sclipicios, asa ca am hotarat ca asta va fi cadoul perfect, alaturi de un lantisor de argint. Si ca sa fie surpriza completa, i-am facut si un colaj inramat din pozele noastre recente. Stiu ca s-a bucurat foarte mult la vederea cadoului iar tabloul a ocupat un loc de cinste la ea pe birou.

Azi, la aproape patru ani distanta de la acel moment, i-as face un alt cadou. Mai rafinat, mai elegant, mai select. Pentru ca timpul a trecut si timpul ne-a schimbat. Pentru aniversarea ei, as alege o pereche de cercei placati cu aur alb si incrustati cu cristale  Swarovski care cu siguranta ii vor placea enorm. Purtandu-i, acestia ii vor da un plus de lumina si cu siguranta va avea mai multa incredere in ea. As completa cadoul cu un cufar cu bunatati, ciocolata belgiana Leonidas. Sunt sigura ca ii voi face o bucurie mare si duulce!

Cutia se deschide, emotiile zburda…

 

