Trebuie sa recunosc ca imi place, atunci cand am timp liber, sa navighez pe internet printre rochite, bluzite si fustite colorate pe care mi le imaginez ocupandu-si locul de onoare in dressingul meu. Fenomenul acesta de “click-click” si clatit al ochilor se intensifica in preajma diferitelor evenimente speciale la care trebuie sa particip: aniversari,nunti, petreceri, baluri. Stiti si voi dragelor cum trecem de la extaz la agonie in cateva secunde – de la bucuria invitatiei la disperarea “eu cu ce ma imbrac??” e doar un pas.

Dar ce te faci, oare

Cand vantu’-ti sufla-n buzunare,

Iar tu tanjesti, nevoie mare

Dupa rochita salvatoare?

Ei, iata ca am descoperit solutia-minune (nu, inca nu am aflat cum sa slabim in doua zile ca sa putem incape in rochiile din liceu)! Insa Karla  ne poate ajuta sa depasim momentele dificile “eu n-am cu ce sa ma imbrac!”(care, fie vorba intre noi, uneori se termina cu sughituri si lacrimi pe obraz). Karla este un magazin online pe care l-am descoperit acum cateva luni si care pot spune ca m-a surprins in cel mai placut mod. Produsele sunt fabricate in Romania si, cel mai important lucru, au preturi accesibile pentru toate portofelele. Ca sa va convingeti, puteti sa accesati sectiunea rochii Karla.ro si imi veti da dreptate negresit.

Va spun cinstit ca mi-e drag sa deschid newsletterul Karla unde sunt abonata si sa descopar produsele noi care, evident, imi fac cu ochiul si de-ar vorbi, ar spune doar “Buy me! Buy me!”. O sa cedez tentatiei si o sa-mi cumpar rochita asta, sau poate pe rosu, sau poate clasica little black dress cu care niciodata nu dai gres. Complicate-s alegerile astea, recunosc!

Si va mai dau un pont: Karla.ro are o sectiune plus: XXL de rochii croite pentru a ascunde anumite imperfectiuni pentru doamnele cu forme rubensiene.

Va las acum sperand ca v-am convins

Ca magazinul Karla-i unul cu dichis,

Cu rochii colorate, zeci

La aniversari sa tot petreci!

 

