Hai Bonjour, c-asa se spune,

Nu la noi, ci-n tari straine.

Mai exact, chiar la Paris

Unde totul e un vis!

Chiar si limba, ghici ciuperca

E tres beau, nu se incurca.

Ma scuzati, am mari emotii,

Si-mi cam tremura…chilotii.

Am uitat sa ma prezint…

Sunt Pufica, nu va mint!

Cuum? Nu ma cunoasteti?

Glume de-astea sa nu faceti.

Pentru acel uituc baiet,

Nu-i problema, mai repet.

Deci, …fara deci. Eu sunt Pufica

Si-mi place de mor… branzica!

Sunt fan branza declarat,

Pana-n Franta m-am plimbat

Sa gasesc branza aleasa

De care n-aveam acasa.

Mi-a zis mie o amica:

Ia aminte, mai Pufica…

La Paris, chiar pe alei

Gasesti branza cata vrei…

Chedar, mozzarela, feta

Toate merg cu le bagheta…

Recunosc, le-am cam gustat

Din toate m-am infruptat.

Insa, vreau sa va zic franco,

Tot mai bun e al meu Delaco!

Are un gust fara egal

Iti spun drept: pufos regal!

Branza branzelor, sa fie

Eu tot Delaco aleg, se stie!


 

 

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2017.

