logo

Exista o vorba: Daca-ti place ceea ce faci, nu vei munci nicio singura zi din viata ta. Nu m-am gandit niciodata pana acum sa-mi deschid o afacere, desi, mai devreme sau mai tarziu toti visam sa fim proprii nostri sefi. Dar, daca ar fi sa-mi pun in gand asa ceva, categoric as alege ceva care sa ma stimuleze si sa ma faca sa lucrez cu placere. O pasiune. In cazul meu: cartile.

Sunt atrasa ca un magnet de biblioteci, librarii, targuri de carte. Prietenii mei imi sunt martori: ori de cate ori ajungem in mall si ne intersectam si cu un magazin de carte, ochii mi se bulbuca, iar ei nu scapa fara sa dam o raita prin librarie, chiar daca nu cumpar nimic. Sa va mai spun ca primul lucru ce imi starneste interesul in casa cuiva este biblioteca? Nu, nu va mai spun, ca ati inteles ideea.

Acum, sa incepem sa visam cu ochii deschisi: Constienta de impactul tehnologiei si al internetului in viata noastra, mi-as deschide intai o librarie online cu un stoc considerabil de carti din toate domeniile: de la literatura la carti de specialitate. Site-ul va avea un design atragator si va fi foarte usor de utilizat de catre cumparator. Simplu cat ai spune click. Dar, pentru a putea rezista in multimea de librarii online, ar trebui ca magazinul meu sa aiba anumite caracteristici care sa-l diferentieze de celelalte. Potentialul cumparator va avea posibilitatea sa si rafoiasca virtual cartea dorita in cos. Va exista o sectiune speciala de “Carte cu autograf”, fiecare comanda va fi ambalata cu grija intr-o cutie eleganta de cadou (pe care, ulterior, cumparatorul va putea sa o reutilizeze), si vor exista bonusuri si cadouri pentru clientii fideli. Site-ul va avea o sectiune de blog unde clientii vor fi incurajati sa scrie recenzii ale cartilor cumparate, recenziile fiind rasplatite cu vouchere de reducere pentru urmatoarea comanda.

Insa, pentru ca “obrazul subtire cu cheltuiala se tine”, va exista un moment in care fondurile pe care le voi avea mi se vor parea insuficiente pentru dezvoltarea afacerii mele. Atunci voi avea nevoie de un ajutor financiar iar solutia va fi reprezentata de un credit pentru investitii oferit prin intermediul AVBS Credit. Aceasta modalitate de finantare are o varietate de beneficii: suma creditului se stabilește în funcție de nevoile mele și de capacitatea mea de rambursare, acest lucru permitandu-mi sa-mi dezvolt in continuare afacerea. In plus, perioada de rambursare a creditului pentru investitii este de pana la 7 ani. Sunt convinsa ca acest imprumut imi va mentine afacerea in top, iar competitorii mei vor vrea si ei (in secret) reteta succesului meu.

Si pentru ca totul va merge ca pe roate datorita creditului, urmatorul pas va fi deschiderea unui spatiu de relaxare in care vor avea loc schimburi de idei acompaniate de ceaiuri aromate, evenimente culturale, campanii de promovare a lecturii in randul tinerilor, toate acestea intr-un templu al cartilor…

Viseaza…obtine cu AVBS!

2405bdee1f9b56d578e260087a109688.jpg

Sursa foto: Pinterest

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2017.

